Karlovy Vary, Chebská 20 - Výživová poradna | The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan

Výživová poradna Karlovy Vary
Otevírací hodiny
Po: Na základě telefonické domluvy
Út: Na základě telefonické domluvy
St: Na základě telefonické domluvy
Čt: Na základě telefonické domluvy
Pá: Na základě telefonické domluvy
So: Na základě telefonické domluvy
Ne: Na základě telefonické domluvy

Typ přístroje:

InBody

Platba kartou: Ano

Karlovy Vary, Chebská 20

Výživová poradna Karlovy Vary

Radim Martynek

O motivaci II. aneb jak jsem se dostal z XL ➔ M
Jak jsem zhubnul 22 kg za celkem krátky čas a oblékám o dvě konfekční velikosti menší oblečení, najdete na mém blogu. Tento článek je spíše pojednáním o pozadí (nikoli mém, ale samotného hubnutí).
Pomíjím lidi, kteří mají zdravotní potíže a nezhubnou, i kdyby se na hlavu postavili, ačkoli nadváha/obezita má na ně obrovské negativní dopady znásobující dosavadní potíže. Mám na mysli ty lidi, kteří chtějí zhubnout, ale stejně si to sousto před půlnocí neodpustí. Vždyť ten bůček v marinádě je v té lednici tak sám, samotinký, že se prostě musíme toho bílého sexu na něm dopustit. Z půlky prasete, kterou spořádáme spolu s Johnnie Walkerem, máme užitek několik desítek minut, ale z optimální váhy máme užitek celý život (a prase si taky můžeme dopřát). Přiznávám, že když snoubenka jako důvod svého odchodu uvedla „Jsi tlusté prase!“ a zrušila zásnuby, svatbu a zmizela z mého života, tak prvních 7 kg odešlo během týdne „samo“. Já prostě přestal jíst. Všechno. Úplně. Týden jsem nepozřel jediné sousto, a přesto jsem neměl hlad. „Gastronomické perpetum mobile,“ napadlo mě. Pil jsem jen vodu a kávu, kávu a vodu, pořád dokola. Ale nejedl jsem. Tím nechci říct, že máte přestat jíst ačkoli některým by to pomohlo! Tím chci říci, že pro mě to nastartování procesu hubnutí bylo psychického rázu. No, a když jsem viděl, že jsem zhubnul „jen tak“ 7 kg za týden a svět je lehčí, dopnu sako a přes krk zapnu už i knoflík košile, tak jsem začal hubnout kontrolovaně a pod dohledem Věry Schmid, která působí na Plzeňsku a Karlovarsku. Chodil jsem pravidelně na InBody, dodržoval několik jednoduchých zásad a těšil se na další a nižší výsledky ➔


„Ke zdravému životnímu stylu se musíme propít a projíst,“ říká Věra Schmid. „Hlavní chybou je přestat jíst nebo snižovat četnost jídla během dne v domnění, že zhubnete. Naopak je nutné se zaměřit na dostatečný příjem kvalitních bílkovin a vlákniny, a hlavně mít dostatečný příjem vody. Ani bez pohybu to nepůjde. Naopak: výdej energie a úprava stravování pomůže zastavit přibírání. Většinou stačí jen lehce zmenšit porce, jíst pravidelně, zajistit správný pitný režim, dopřát si kvalitní potraviny a dostatek času na to si připravené jídlo vychutnat. Kromě počtu porcí je důležitý také časový odstup mezi jídly. Jezte pravidelně po 2–4 hodinách, aby mělo tělo dostatek času jídlo strávit a zároveň nedocházelo k hladovění. Prostě pravidelně pít, jíst a hýbat se a výsledek je zaručen V chladném počasí je pitný režim trochu složitější. Jako hlavní se nabízí teplý čaj. Oblíbené vánoční nápoje jako svařák nebo grog a další nápoje obsahující alkohol zvyšují ztrátu tekutin a tím i minerálů. Nedostatek správných tekutin také může být jedním z hlavních faktorů, které po Vánocích zahýbají s ručičkou na váze. V tomto případě platí, že hlad je převlečená žízeň: čím méně pijeme, tím více máme chuť na něco na zub, protože tělo bez vody vysílá signály hladu. 

 
Nastolme rovnováhu mezi příjmem a výdejem – ať je to voda nebo jídlo. Voda odchází z našeho těla během dne nepřetržitě! Pouhé žití a dýchání v prostředí s běžnou teplotou nás stojí kolem 2,5 l denně. Zásady zdravého stravování: Rozjezte se! Přemýšlejte, co budete jíst druhý den, aneb vyberte si ze spousty správných potravin. Nepřejídejte se. Omezte víkendové párty se sklenkou alkoholu. Jezte v klidu. Dostatek spánku. Nevynechávejte snídani – je nejdůležitějším jídlem dne. Život si musíme prožít a ne ho přežít… Vše je o té rovnováze,“ uzavírá Věra Schmid.


Přestalo mi chutnat sladké, schody do 5. patra jsem vyběhl bez zadýchání, na spoustu míst, kam jsem jezdíval autem, jsem začal chodit pěšky, nežeru tolik a zákusky jsem nahradil zeleninou (taková syrová mrkev se sklenkou bílého nebo spařená brokolice s dvojkou portského není od věci :-) Když člověk nastartuje tento „spalovací“ režim, tak drobná „dietní pochybení“ nejsou žádný problém. Tělo funguje dál. A nemalou radost jsem měl taky z úbytků centimetrů po obvodu na různých částech těla. Díky tomu jsem vyházel i relativně nové oblečení z éry „před 22 kg“, rozprodal relativně nové obleky, z nichž se nově staly „zavinovací obleky“, nakoupil vyštíhlené košile velikosti M, džíny, mikiny a užívám si nové image. Absenci pneumatiky kolem pasu Vám ukazovat nebudu, protože mnohem lépe je viditelný rozdíl před a po v obličeji:


• fotka vlevo – srpen – tlusté prase se surikatou na rameni – metabolický věk: 59 let
• fotka vpravo – říjen – vinař s pivem v ruce – po úbytku 22 kg – metabolický věk: 39 let
Další fotky a výstupy z InBody a další fotky najdete na http://radim.martynek.cz/?p=953 :-)
„Jíme, abychom žili. Nežijeme, abychom jedli.“

Marcel Bystřický, 47 let, -55 kg

-55kg

Jmenuji se Marcel Bystřický a ve svých 47 letech s výškou 182 cm jsem vážil 155  kg.

Celý život aktivně sportuji, v letech 2007 – 2016 jsem běhal maratony a půlmaratony, a to i s váhou 136 kg. Moje životospráva však nebyla ukázková, nezdravá strava a velké množství konzumovaného jídla se podepisovalo nejen na hmotnosti, ale i na mém zdraví. Zvýšil se mi krevní tlak, začal jsem se zadýchávat při sebemenším pohybu, zavázat si tkaničky u bot už byl nadlidský výkon. Namlouval jsem si, že pomoc nepotřebuji, že to zvládnu. Bylo těžké přiznat si opak. Na doporučení manželky jsem proto navštívil výživovou poradkyni Programu The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan Renatu Dvořáčkovou. 

První konzultační návštěva mě vyděsila, až tak špatné výsledky jsem nečekal. Byl jsem odhodlán udělat pro změnu maximum. Začátky byly paradoxně lehké. Malé krize přišly až po 14 dnech, bojoval jsem s chutí dát si „cokoliv“. Vydržel jsem, chutě přešly a výsledek snažení začal být konečně vidět. To byla ta největší motivace. A že si mého snažení všimlo i okolí, byl můj motivační bonus. Lhal bych, kdybych tvrdil, že mi poznámky spolupracovníků, přátel, ale i cizích lidí, typu „jak mi to sluší a jak jsem prokouknul“, nelichotily. Opak byl pravdou.

V programu jsem zhubnul neuvěřitelných 55 kg. Léky na krevní tlak už neberu a metabolický věk je nyní nižší než skutečný. Přemýšlím o tom, co jím, a k tomu stále sportuji. Cítím se skvěle po stránce zdravotní, fyzické i psychické. 

Petra N., 36 let, -15 kg

-15kg

Jmenuji se Petra N. je mi 36 let a program The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan jsem vyzkoušela již podruhé. Při obou těhotenství jsem nabrala 24kg, což na mojí výšku 163cm byl pro mě extrém. Bolely mě záda, klouby, člověk byl jako koule a hlavně, když se člověk podíval do zrcadla, tak se zděsil. Rozhodla jsem se, že prostě musím ze sebou něco udělat a The 1:1 Diet byla jasná volba:-).

Je to dlouhá cesta, ale účinná, děkuji Věrce Schmid za poradenství, vstřícnost a ochotu. Ještě sice nekončím, ale už teď se cítím zase jako nový člověk:-).

Těm, co bojují s kily navíc, tento program určitě doporučuji. Moje váha byla 77,8kg a nyní se pyšním váhou 62kg a pokračuji dál:-).

Alice Němcová

Vážená paní Schmid, chtěla bych vyjádřit maximální spokojenost s Vaší prací výživové poradkyně, díky níž jsem zhubla 14 kg a cítila se mnohem lépe i po zdravotní stránce. Doba covidová nás všechny trochu zastavila, a tak po dvou letech se na Vás opět obracím a chtěla bych nadále využívat Vaše služby. 

Děkuji za spolupráci Vaše vděčná klientka Alice Němcová Plzeň. 

Nina Adamcová

Tímto bych chtěla velice poděkovat, za ochotu a rady v jakýkoliv den a hodinu, paní Věře Schmid.

Díky skvělé spolupráci mám za krátký čas 10kg dole. Paní poradkyně nastaví výživový plán každému na míru. Děkuji za skvělou spolupráci, a s paní Věrkou zůstanu i nadále v kontaktu. Věřím, že ta zbylá kila společně zvládneme. Určitě doporučuji tento program vyzkoušet.

 

Veronika F.

Každý, kdo měl nebo má problémy s nadváhou často slyší, aby s tím začal něco dělat. Ano, musí sám chtít a je jenom na dotyčném, co s tím udělá. Ale přece každý potřebuje pomocnou ruku a někoho, kdo už o hubnutí něco ví! 
Když jsem objevila program The 1:1 Diet by Cambridge Weight Plan, byla jsem nadšená výsledky jiných, ale také trošku nejistá. Proto mé velké díky patří Věře Schmid za vysvětlení na jaké bázi vše funguje, za otevření očí, že je na čase se sebou něco udělat a hlavně za pocit, že to společně zvládneme. Podpora, ta je opravdu důležitá. 

Kdybych se měla ohlédnout zpět a říct, co mi program The 1:1 Diet dal a vzal?! Dal mi nové a zdravější já. A vzal? No, přece kila.